Klachtenafhandeling - Padelplezier.nl

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten of dienstverlening. Bij Padelplezier.nl willen we je graag verder helpen en streven we naar een gewenste oplossing. Hieronder leggen we uit hoe je een klacht kunt indienen en hoe wij ermee omgaan.

Hoe dien je een klacht in?

Je kunt je klacht eenvoudig indienen door een e-mail te sturen naar:
info@padelplezier.nl

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen je klacht zorgvuldig bekijken en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen.

Wat kun je verwachten?

  • Ontvangstbevestiging: Na ontvangst van je klacht sturen wij je een bevestiging.
  • Reactietermijn: Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben om je klacht te onderzoeken, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Niet tevreden met de oplossing?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@padelplezier.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan kun je je geschil aanmelden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Daarnaast is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is genomen, staat het je vrij om de klacht te deponeren via dit platform van de Europese Unie.