Klachtenafhandeling - Padelplezier.nl

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten of dienstverlening. Bij Padelplezier.nl willen we je graag verder helpen en streven we naar een gewenste oplossing. Hieronder leggen we uit hoe je een klacht kunt indienen en hoe wij ermee omgaan.

Hoe dien je een klacht in?

Je kunt je klacht eenvoudig indienen door een e-mail te sturen naar:
info@padelplezier.nl

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen je klacht zorgvuldig bekijken en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen.


Wat kun je verwachten?

  • Ontvangstbevestiging: Na ontvangst van je klacht sturen wij je een bevestiging.
  • Reactietermijn: Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben om je klacht te onderzoeken, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Niet tevreden met de oplossing?

Mocht je niet tevreden zijn met de oplossing die wij bieden, dan kun je altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk, waarbij wij zijn aangesloten. Zij kunnen bemiddelen en je verder helpen:
https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht

Daarnaast is het vanaf 15 februari 2016 voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is te vinden op:
http://ec.europa.eu/odr

Als je klacht nog niet elders in behandeling is genomen, staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.